Departamento de Filologías Extranjeras y sus Lingüísticas (UNED). Artículos

Resultados de la Navegación (17)

RSS para este conjunto de resultadosRSS para este conjunto de resultados

  Visitas Descargas
Senra Silva, Inmaculada . (2021) A Study on CLIL Secondary School Teachers in Spain: Views, Concerns and Needs. 107 50
Ordiz, Inés . (2019) A tribute to Stephen King: Hispanic gothic and cultural globalization. 43 10
Vermeulen, Anna y Escobar-Álvarez, María Ángeles . (2021) Audiovisual translation (dubbing and audio description) as a didactic tool to promote foreign language learning: The case of Spanish clitic pronouns. 41  
Cunha, Iria da, Montané, M. Amos., Fisas, Beatriz y Escobar, M. Ángeles . (2021) Comparing textual genres in Spanish: the case of the tourism domain. 62  
Chacón Beltrán, Rubén . (2019) El desarrollo de la expresión escrita mediante el uso de correctores gramaticales en español como 2L: la efectividad de CorrectMe. 51 23
San Mateo Valdehita, Alicia, Escobar Álvarez, María Ángeles y Chacón Beltrán, Rubén . (2018) El Trabajo Fin de Máster (TFM) de Humanidades en el EEES: Análisis de las necesidades de los estudiantes. 58 14
Senra Silva, Inmaculada y Noriega Guzmán, Carlos Alberto . (2023) Engagement en el Aprendizaje de Lenguas Extranjeras: Diseño de un Cuestionario en Línea durante la Pandemia de SARS-CoV-2. 58 27
Senra Silva, Inmaculada . (2022) From language teaching to language assessment With the help of technological resources: Higher Education students and oral production. 70 15
Senra Silva, Inmaculada . (2023) Glossing with Runes: The Old Northumbrian Gloss to the Lindisfarne Gospels. 53 12
Chacón Beltrán, Rubén y Echitchi, Raymond . (2022) Improving lexical errors in EFL writing by using software-mediated corrective feedback. 54 9
Ruipérez, Germán y García-Cabrero, José-Carlos . (2016) Plagio e integridad académica en Alemania. 617 231
Cunha Fanego, Iria da y Escobar Alvarez, Mª Ángeles . (2021) Recomendaciones sobre lenguaje claro en español en el ámbito jurídico-administrativo: análisis y clasificación. 50  
Escobar Álvarez, María Ángeles y Ciancio, Julio . (2021) Spanish adult students’ intention-behaviour towards MOOC during the COVID-19 pandemic. 37 8
Chacón Beltrán, Rubén . (2018) The effects of intensive naturalistic exposure for children in pre- and post-literacy development. 51 12
Senra Silva, Inmaculada y Ardura, Diego . (2023) The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers. 71 26
Chacón Beltrán, Rubén . (2018) Vocabulary learning strategies outside the classroom context: what adults learn in a technology-based learner-centred environment. 69 16
Chacón Beltrán, Rubén y Echitchi, Raymond . (2021) Who Wants to Learn English Online for Free?. 61 10